Nabór wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej

Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie ogłasza nabór wniosków o przyznanie jednorazowo środków na podjęcie działalności gospodarczej w ramach projektu pn. „Aktywizacja osób pozostających bez pracy w powiecie kutnowskim (II)" współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+) w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Łódzkiego 2021-2027, Priorytet FELD.07 „Fundusze europejskie dla zatrudnienia i integracji w Łódzkiem", Działanie FELD.07.01 „Aktywizacja zawodowa - PUP".

Pierwszeństwo udziału w projekcie będą miały osoby bezrobotne zarejestrowane w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kutnie, w szczególności osoby znajdująca się w trudnej sytuacji na rynku pracy:

  • kobiety,
  • osoby młode (w wieku 18-29 lat),
  • osoby starsze (w wieku 55 lat i więcej),
  • osoby z niepełnosprawnościami,
  • osoby długotrwale bezrobotne (osoby bezrobotne pozostające w rejestrze Powiatowego Urzędu Pracy w Kutnie przez okres ponad 12 m-cy w okresie ostatnich 2 lat, z wyłączeniem okresów odbywania stażu i przygotowania zawodowego dorosłych),
  • osoby o niskich kwalifikacjach (osoby posiadające wykształcenie do policealnego włącznie).

Maksymalna kwota dofinansowania wynosi 40.000,00 zł.

Nabór prowadzony będzie w okresie od 05.02.2024 r. do 19.02.2024 r. Zostanie otwarty o godz. 900 pierwszego dnia i zamknięty o godz. 1500 ostatniego dnia.

Informacje dotyczące dofinansowania uzyskać można pod numerem telefonu 24 355 70 58 oraz na stronie Powiatowego Urzędu Pracy w Kutnie.

Dokumenty do wypełnienia są dostępne na stronie internetowej Urzędu Pracy w zakładce dokumenty do pobrania.

Dokumenty należy składać w postaci:

  • papierowej: osobiście w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kutnie ul. Wyszyńskiego 11 lub Filii Urzędu Pracy w Żychlinie ul. Barlickiego 15a, lub za pośrednictwem poczty na adres Powiatowego Urzędu Pracy w Kutnie, ul. Wyszyńskiego 11, 99-300 Kutno,
  • elektronicznej: za pośrednictwem e-Doręczeń lub e-PUAP.

Wniosek i załączniki składane w formie elektronicznej muszą być opatrzone:

  1. kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub,
  2. podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej.

Wnioski nie podpisane w sposób wskazany powyżej, nie będą podlegały rozpatrzeniu.

Termin składania wniosków upływa 19.02.2025 r. o godz. 15.00 bez względu na sposób składania wniosków.

Urząd nie ponosi odpowiedzialności za awarię platform elektronicznych, niewłaściwe przesłane lub uszkodzone pliki.

Prosimy o czytelne, rzetelne i kompleksowe wypełnianie wniosków, dołączenie wszystkich wymaganych załączników oraz zachowanie szaty graficznej druków.

Wnioski wypełnione długopisem zmazywalnym nie będą rozpatrywane.