Nabór prowadzony będzie w okresie 18.05.2020 r. - 31.05.2020 r.
Uwaga!!!
Przed wypełnieniem dokumentów należy zapoznać się z zasadami dotyczącymi ww. formy wsparcia, a następnie podczas wypełniania zwrócić uwagę na fakt uzupełnienia wszystkich informacji oraz czytelne podpisanie wniosku, umowy oraz pozostałych dokumentów stanowiących załączniki do wniosku i umowy.
Wnioski złożone przed 18.05.2020r. oraz po 31.05.2020r. nie będą rozpatrywane.
Aktualne druki wniosków oraz zasady dostępne są na stronie kutno.praca.gov.pl>Dla pracodawców i przedsiębiorców>Tarcza antykryzysowa COVID-19.
Dokumenty można składać:
- w postaci elektronicznej poprzez platformę praca.gov.pl (umowa wraz z załącznikami – opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym).
- w postaci papierowej w zaklejonej oznaczonej kopercie "Dofinansowanie części kosztów prowadzenia działalności gospodarczej dla przedsiębiorców samozatrudnionych", po 2 czytelnie podpisane i ostemplowane pieczątką imienną oraz firmową egzemplarze umowy wraz z załącznikami,
- za pośrednictwem poczty ( liczy się data wpływu do urzędu);
- lub do skrzynki podawczej dostępnej w godzinach 9.00-13.00 w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Kutnie ul. Wyszyńskiego 11.
Środki na wsparcie przedsiębiorców są nielimitowane.