Bezpośrednia obsługa osób bezrobotnych oraz pracodawców możliwa będzie wyłącznie po uprzednim telefonicznym umówieniu się na spotkanie z pracownikiem urzędu przy bezwzględnym zachowaniu rygorów sanitarnych.
Telefony do poszczególnych komórek dostępne na stronie urzędu kutno.praca.gov.pl.
W przypadku braku możliwości dokonania rejestracji jako osoba bezrobotna/poszukująca pracy za pośrednictwem platformy praca.gov.pl rejestracja osobista będzie możliwa wyłącznie po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu wizyty pod nr telefonu:
24 355 70 70 - PUP Kutno,
24 351-20-64 - Filia w Żychlinie.
W zakresie obsługi pozytywnie rozpatrzonych wniosków na aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu i realizacji ofert pracy/stażu pracownicy urzędu wyznaczać będą termin wizyty w urzędzie.
W dalszym ciągu obowiązuje możliwość telefonicznego potwierdzenia gotowości do podjęcia pracy przez osoby bezrobotne oraz kontaktu z doradcami klienta bez konieczności osobistego stawiennictwa w urzędzie.
W pozostałym zakresie nadal utrzymuje się elektroniczną obsługę klientów urzędu oraz bieżący kontakt mailowy i telefoniczny celem ustalenia dalszego sposobu załatwiania spraw urzędowych.
Z urzędem można kontaktować się:
- telefonicznie;
- przy wykorzystaniu faxu;
- przy użyciu profilu zaufanego przez portal praca.gov.pl;
- poprzez usługę ePUAP: epuap.gov.pl; za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej: /pupkutno/SkrytkaESP;
- poprzez e-mail: loku@praca.gov.pl; Filia w Żychlinie: lokuzy@praca.gov.pl
- pocztą tradycyjną na adres:
ul. Wyszyńskiego 11
99-300 Kutno
Powiatowy Urząd Pracy w Kutnie Filia w Żychlinie
ul. Barlickiego 15a
99-320 Żychlin
Skrzynki podawcze znajdujące się w budynku PUP Kutno i Filii w Żychlinie w godz. 9.00 - 14.00.
Ważne!
Ze względu na bezpieczeństwo Państwa oraz Pracowników urzędu wszystkie osoby umówione na wizytę w Powiatowym Urzędzie Pracy w Kutnie muszą posiadać własne środki ochrony osłaniające nos i usta.
Po wejściu do urzędu należy obowiązkowo zdezynfekować dłonie i stosować się do wskazówek Pracownika urzędu.
Osoby, które nie spełnią tego wymogu – nie zostaną obsłużone przez pracownika urzędu.
Klientów Urzędu prosimy o dostosowanie się do obowiązujących zasad bezpieczeństwa.
W przypadku wystąpienia jakichkolwiek objawów chorobowych prosimy o nieprzychodzenie do urzędu i przełożenie wizyty na inny termin.